بنر جدید سایت
وب سایت طرفداران شبنم قلی خانی
تاریخ : یک شنبه 21 ارديبهشت 1398
نویسنده : Sajjad King

 

بحه ها اینم بنر جدید سایت که درست کردم ... بنر قبلی سنگین بود این کم حجم تره .. امیدوارم خوشتون بیاد .




|
امتیاز مطلب : 97
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
برچسب‌ها: شبنم قلی خانی , تصاویر شبنم قلی خانی , همسر شبنم قلی خانی , وبلاگ طرفداران شبنم قلی خانی ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
ساراوروجک در تاریخ : 1394/4/31/3 - - گفته است :
به سوی ماه برو! حتی اگر خطا رفته باشی، در میان ستاره هایی !!!
ستاره ی من دوستت دارم
پاسخ: روی آن شیشه تبدار تورا"ها"کردم،اسم زیبای تورابانفسم جاکردم،شیشه بدجوردلش ابری وبارانی شد،شیشه رایک شبه تبدیل به دری کردم، باسرانگشت کشیدم به دلش عکس تورا،عکس زیبای توراسیرتماشا کردم

/weblog/file/img/m.jpg
محراب(طرفدارای222آتیشه شبنم قلی خانی) در تاریخ : 1394/4/19/5 - - گفته است :
سلام داداش...
چطوری؟!
وبلاگت عالیه...درود.
و البته این خیلی خوبه که مدام بهش سر میزنی...
من متأسفانه دیگه وقت اون قدیمامو ندارم هر روز بتونم به وبلاگ سر بزنم...
ولی ایشاالله دوباره میرسونمش به روزای اوجش...البته با شما!
موفق باشی.
پاسخ:داداش جان ممنون انشالله بتونیم با هم همکاری دوباره داشته باشیم.

/weblog/file/img/m.jpg
رونيا در تاریخ : 1394/3/22/5 - - گفته است :
چي بگم بتو اخه؟
پاسخ:خخخخخخخخخخخخ آبجی چیزی نمیخواد بگی

/weblog/file/img/m.jpg
کتایون در تاریخ : 1394/3/14/4 - - گفته است :
به به به سیلام سیلام
پاسخ: سلام آبجی بی معرفت. خبری از ما نمیگیری؟خخخ. بازم بهم سر بزن


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
سلام به همه دوستای گلم. امیدوارم حال و احوالتون خوب باشه. خب این سایتی که میبینین همون طوری که از اسمش مشخصه برای خانم شبنم قلی خانی ستاره سینمای ایران ساخته شده. حتما نظراتتون رو بگید تا توی بهتر شدن وب سایت کمکی کرده باشید نظر های غیر اخلاقی که مغایر با قانون جمهوری اسلامی ایران هستش رو به هیچ عنوان تایید نمیکنم و بلافاصله بعد از دیدن پاک میشه. دارندگان وبلاگ یا وب سایت من با تبادل لینک کاملا موافقم و اگر خواستید تبادل لینک کنید حتما تو بخش نظرات بگید. خب دیگه زیاد صحبت کردم برین توی مطالب امیدوارم خوشتون بیاد.